Ticker

6/recent/ticker-posts

(VIDEO) Ain Edruce Sempat Lagi Bertiktok Tunggu Baby Keluar

Ain mendirikan rumah tangga dengan ahli perniagaan Amirul Hafiz Mustaffa pada 13 Disember 2019. Ain mengumumkan kehamilannya pada 29 November 2020. 


Seperti yang kita sedia maklum, pelakon dan juga pengacara Ain Edruce merupakan seorang yang sentiasa happy go lucky, ada saja gelagat dia yang mencuit hati netizen. Buktinya dikala ibu lain terutamanya yang bakal menimang cahaya mata pertama, pasti akan rasa cemas dan berdebar bila sampai masa untuk masuk ke bilik bersaIin. Namun lain pula halnya dengan pelakon ini yang sempat bertiktok lagi.


Menerusi video berdurasi 11 saat itu, Ain dilihat sempat bergurau bayinya masih belum keluar dan rasa penat menahan perit sepanjang tempoh tersebut.



Perkongsian Ain itu mendapat pelbagai reaksi daripada netizen yang terhibur dengan aksi pelakon itu yang sempat lagi bertiktok ketika menahan saklt bersaIin.


Malah, ramai yang hairan Ain dilihat tenang meskipun sudah berada di bilik bersalin. Tidak kurang juga ramai mendoakan agar proses bersalin dipermudahkan




Untuk rekod,Ain mendirikan rumah tangga dengan ahli perniagaan Amirul Hafiz Mustaffa pada 13 Disember 2019. Ain mengumumkan kehamilannya pada 29 November 2020.


SUMBER : ROTIKAYA

Post a Comment

0 Comments