Header Ads

Breaking

Monday, May 10, 2021

(VIDEO) Zarina Anjoulie menangis, tayang baju raya bekas suami dan anak tapi tahi yang dia dapat sebagai baIasan

 


Baru-baru ini pelakon Zarina Anjoulie ada memuat naik status di laman sosialnya menyatakan dia kini sudah berce.rai buat kali kedua dengan suami iaitu Eilyas Azhar.

Ramai tanya betul ke Anju dan Yas dah ce.rai. Yes betul kami dah ce.rai. Thank you.


Menurut Zarina Anjoulie atau lebih mesra disapa Anju, ramai orang bertanya mengenai status hubungannya dengan Yas. Oleh itu, dia bertindak untuk memaklumkan kepada umum bahawa hubungan di antara mereka sudah berakhir.

Melalui perkongsian terbaru di instagramnya, Anju telah muatnaik satu video menunjukkan dia telahpun beli baju raya untuk bekas suaminya itu.


Dari video berdurasi lebih 6 minit itu, Zarina Anjoulie dilihat beberapa kali mengesat airmatanya ketika bercerita tentang kisah baju raya itu.



“Aku tak beli baju raya aku, ni aku beli kan baju raya kau, RM800 baju raya kau dengan baju anak. Aku beli kat Omar Ali.”


“Last-last aku dapat apa, dapat tahi. Aku sendiri tak beli lagi baju raya aku, sebab apa, sebab tak cukup duit untuk beli untuk aku.”


“Tapi tak apa, pengorbanan bini, sanggup beli untuk laki dan untuk anak, walau diri sendiri tak ada, tak apa, inilah perngorbanan bini. Kau tahu apa.”


Zarina kemudian mengalirkan air mata dan berhenti seketika sebelum mengelap air matanya.


“Bila kau ada duit, kau takde fikir pun nak beli baju raya aku, buat kereta sampai RM3000. Tak apa. Tapi bila kau tak ada duit, sebelum kau ceraikan aku, aku bagi kau RM500, sebab kau tak ada duit.”

Zarina menambah dia menangis bukannya sebab masih sayang dengan bekas suaminya itu.


“Aku nangis bukan sebab aku sayang, nak dia balik, tak. Aku ni jenis manusia selalu letakkan kesenangan orang lain dulu. Tapi aku selalu kena campak tahi balik.”


“Siapa saiz XL, nak baju ni, siapa nak datanglah amik, PM aku boleh datang amik.”


Dari video itu juga, Zarina Anjoulie yang mengatakan Yas selalu minta mahu berce.rai dengannya.“Lepas aku dah buat macam-macam untuk kau, boleh pula kau megah tulis kat IG. Kau dah sepuluh kali minta ce.rai, selalu ugvt-ugvt, okey aku selalu pujuk. Bila kau cakap aku nak ce.rai la macam ni semak. Aku kasi”



“Sepanjang setahun aku kahwin dengan kau, aku tanggung kau, spender kau pun aku belikan. Tak pernah pun aku cakap kau semak, mak bapak kau pun aku beri duit.”Itulah luahan dari Zarina Anjoulie kepada bekas suaminya Eilyas Azhar.


SUMBER NEWS-TEL.COM

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.