Ticker

6/recent/ticker-posts

Dari semalam memang di rumah, kata Zarina Anjoulie

 


"Betulkah Anju (Zarina Anjoulie) yang dikant0i dengan polis sebab p****f d****h?"


Itu antara komen peminat pada sesi siaran langsung yang dibuat pelakon , Zarina Anjoulie di Instagram, malam ini.


Bagaimanapun, Zarina atau lebih dikenali sebagai anju bagaimanapun bertindak tidak menjawab soalan itu sebaliknya memaklumkan dia berada di rumah sejak semalam.


"Dari semalam memang di rumah," katanya ringkas.



Sesi yang diikuti lebih 6,000 pengguna Instagram dalam tempoh kurang lima minit itu ditamatkan kerana Zarina mahu berdandan dan mencantikkan diri sebelum mahu bersiaran langsung sekali lagi.


Malah, Zarina secara berterus-terang juga mahu menggunakan kesempatan yang ada ketika namanya kembali tular untuk membuat ulasan produk di Instagram.


"Alang-alang tengah 'viral', semua kecoh, baik buat IG (Instagram) 'review' dan bantu orang. Lagi berfaedah.



"Anda bagi saya masa 15 minit, bagi saya cantikkan rambut sekejap dan saya kembali lagi. Saya nak buat 'live' dengan kekasih juga nanti," katanya.


Terdahulu Harian Metro melaporkan seorang selebriti wanita dikant0i kerana dikatakan terbabit dengan peny***hgunaan d****h di sebuah rumah di Kampung Chalet, Nilai, semalam.


Ketua PoIis Daerah Nilai, Superintendan Mohd Fazley Ab Rahman berkata, wanita berusia 34 tahun itu dithan anggota dari Ibu Pejabat PoIis Daerah (IPD) Nilai.


"Selebriti itu dibawa ke pejabat N****k IPD Nilai bagi tujuan saringan awal air kenclng. Keputusan mendapati wanita itu positif d****h ," katanya dalam kenyataan di sini, hari ini.


Katanya, sus.pek diberi jaminan polis selepas selesai memberi keterangan.


Sumber : Harian Metro

Post a Comment

0 Comments