Ticker

6/recent/ticker-posts

Melaram Sakan Di Rumah Time PKP, Netizen Puji Badan Langsing Seakan Kerengga Intan Najuwa

 


Seperti yang kita sedia maklum, negara kita masih lagi menjalani arahan PKP dari pihak kerajaan bagi membendung penularan pandemlk C0VlD-19.


Banyak aktiviti ekonomi termasuklah aktiviti sosial tidak dibenarkan dan ramai yang terpaksa menghabiskan masa hanya dirumah. Bagi mengisi masa lapang macam-macam aktiviti yang dibuat orang ramai.



Bagi pelakon cantik manis, Intan Najuwa dia kini dilihat semakin aktif mengemaskini akaun media sosialnya dengan berkongsikan aktivitinya bersama peminat.


Walaupun dirumah, namun ianya tidak menjadi penghalang bagi Intan untuk sentiasa kemas dan bergaya.


Baru-baru ini Intan ada memuat naik satu video memaparkan dia menggayakan beberapa helai pakaian yang berlainan warna dan sempat bertanyakan netizen warna apakah warna kesukaan netizen?


Menerusi perkongsian dari portal hiburan rotikaya, bukan hanya penampilan bergaya dan kemas dari Intan menarik perhatian netizen. 

Malah ramai netizen turut memuji bentuk badan pelakon itu yang cantik langsing juga turut diperkatakan netizen. Malah, ramai yang memuji pinggang kecil pelakon itu dan cantik pakai apa sahaja sekalipun.





Orang bila dah cantik, pakai baju apa pun tetap cantik, setuju tak? Untunglah nanti bakal suami dapat Intan Najuwa yang sentiasa cantik 24 jam..


Sumber : Rotikaya

Post a Comment

0 Comments