Header Ads

Breaking

Tuesday, August 3, 2021

Aku Dah Lari Jauh, Tapi Kau Datang Balik Siap Kata Nak Kahwin, Kata Fara Salleh

 


Baru-baru ini kecoh di media sosial apabila seorang wanita dipercayai 'kekasih gelap' kepada Shuk Sahar telah memuat naik video seorang lelaki separuh b0geI mirip dirinya di sebuah bilik hotel.


Menerusi satu hantaran terbaru di instagram miliknya, wanita tersebut yang dikenali sebagai Fara Salleh mengakui dia sebenarnya sudah penat dipersalahkan kerana mengganggu rumah tangga orang.


Dakwa wanita itu lagi, dia pernah jauhkan diri tetapi pelawak itu datang kembali dan mengajaknya untuk berkahwin. Dakwanya lagi, pelawak itu juga pernah berjanji untuk berjumpa bapanya untuk berkahwin.


Dakwa Fara lagi, selama ini Shuk yang menfiitnahnya untuk menyelamatkan dirinya. Ujarnya lagi, dia pernah berkata tidak mampu lagi hadap situasi tersebut dan mahu kehidupan normal seperti orang lain.


Fara berkata lagi, selama ini dia gunakan oleh pelawal itu untuk menjaga namanya sehingga maruahnya hancuur. Dakwa Fara lagi, isteri pelawak berkenaan tidak tahu perkara sebenar.


“Lepas tu si isteri post lagi macam macam sedangkan si suami fiitnah aku sebab nak selamatkan diri sendiri. Aku dah cakap banyak kali aku minta maaf aku tak nak dah tak bole hadap benda ni. Aku tak nak.



“Aku nak happy macam orang lain normal life. Kau kata sabar kejap je. Dalam masa sama aku masih jadi mangsa aku dipaksa tutup mulut, aku diuguut untuk diam diri. Phone aku diraampas, di delete semua text.


“Maruah aku memang hancuur habis dah sebab mulut keluarga kau. Hiina aku selama ni. Sudahla. Ni bukan mero0yan. Tapi sebab pengkhiaanatan. Kau tau apa kau dah buat Shuk.


“Kau tau apa kau dah cakap. Even isteri kau tak tau apa apa kejadian sebenar. Stoplah gunakan aku, burukkan aku untuk jaga nama kau,” tulisnya.


Sementara itu, Fara turut bersumpah bahawa dia tidak akan menghalalkan atau memaafkan segala penghiinaan, hutang dan fiitnah keluarga Shuk terhadap dirinya

Sumber : ROTIKAYA

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.