Header Ads

Breaking

Thursday, January 13, 2022

Saya terkejut dan tak sangka orang itu adalah Kamal Adli, kata Raysha Rizrose

 


Pelakon Raysha Rizrose, 26, tidak pernah menyangka Kamal Adli akan menjadi abang iparnya yang dikenalinya ketika dia menyertai pertandingan Dewi Remaja 2014/15 lalu.


Raysha ketika ditemui berkata, selama ini dia dan adik-beradik lain sentiasa ternanti-nantikan siapa lelaki bakal menjadi jodoh kakak mereka, Uqasha Senrose dan langsung tidak terfikir orang itu adalah Kamal.


"Serius, saya memang tak sangka Kamal Adli jadi abang ipar. Ketika masuk Dewi Remaja dulu, dia jadi hos. Saya tahu dia macam itu saja dan tak pernah kerja bersama pun. Namun, Kamal ini selalu berada di sekeliling keluarga saya sejak dari dulu, tapi tak pernah nak kenal betul-betul.


"Jadi, apabila mereka berkahwin dan diingat-ingatkan semula, Ya Allah dia ini sebenarnya abang ipar. Itupun selepas lapan atau sembilan tahun kenal dia sejak dari Dewi Remaja," katanya kepada Harian Metro.



Raysha atau nama sebenarnya Farza Naquraisha Mohd Fariz berkata, dia dan adik-beradik lain selalu tertanya-tanya siapalah lelaki yang akan menjadi jodoh Uqasha.


"Kita tahu dia (Uqasha) seorang yang penyayang, tapi sering kurang bernasib baik dalam hubungan percintaan. Namun, akhirnya dia bertemu jodoh dengan Kamal.


"Macam terkejutlah sebab selama ini kita fikir mungkin orangnya jauh sangat, tiba-tiba dah ada depan mata rupanya. Dah lama, cuma tak pernah nak terlintas pun," katanya.



Kamal dan Uqasha yang mula rapat sejak berlakon drama Setelah Terlafaznya Akad pada 2019 selamat melangsungkan pernikahan pada 5 November tahun lalu dalam majlis tertutup yang dihadiri keluarga kedua belah pihak.


Bercakap mengenai situasi dirinya yang berada dalam kelompok keluarga menjadi perhatian ramai, Raysha berkata, dia bersyukur tidak berasa tekanan kerana sudah terbiasa melalui kehidupan secara sederhana.


"Saya seorang yang 'simple' dan tidak suka berlebih-lebihan dalam banyak perkara. Malah, saya juga bertuah ada orang dua kakak yang mengambil berat dan sentiasa memberi dorongan serta kata-kata semangat kepada saya," katanya.


Terbaharu, Raysha membintangi drama Ex Aku Pontianak bersama pelakon lain seperti Elizabeth Tan, Ikmal Amry, Alicia Amin, Fatimah Abu Bakar, Datuk Malek Noor dan ramai lagi.


Sumber : Harian Metro

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.