Ticker

6/recent/ticker-posts

Sayalah lelaki dalam video bercium di kelab malam itu tetapi ia adalah kisah silam saya, kata Ameerul Asyraf

 


Ameerul Asyraf Mohammad mengakui bahawa video aksi cium dalam sebuah kelab yang kini sedang tular adalah dirinya sendiri. 


Walau bagaimanapun, Ameerul yang berusia 32 tahun menjelaskan bahawa video tersebut adalah rekaman lama yang dibuat sekitar tahun 2019 dan dia mempersoalkan mengapa ada pihak yang tidak bertanggungjawab menjelaskan aibnya, termasuk kepada teman wanitanya yang dikenali sebagai Eyra Zirah.

"Lelaki dalam video itu memang saya tetapi ia adalah kisah silam saya. Saya tidak tahu jika ada pihak tidak berpuas hati dengan saya sebab pelik juga kenapa baru sekarang nak sebarkan?" katanya kepada mStar.


Sebelum ini, Eyra yang mengaku sebagai teman wanita Ameerul, mendedahkan video tersebut melalui laman Tiktok miliknya serta mengeluarkan perasaan kecewa terhadap tindakan curang Ameerul terhadapnya.


Eyra berkata dia sentiasa bersama Ameerul, baik pada masa senang maupun susah, dan bahkan mengaku bahawa aktor itu berjanji untuk berkahwin dengannya pada tahun ini.



Ameerul, pada masa yang sama, tidak menolak bahawa video tersebut telah dihantar oleh wanita yang berada bersamanya dalam rakaman tersebut kepada Eyra, kerana tidak ada sesiapa yang memiliki salinan video tersebut.


Ameerul juga menjelaskan bahawa dia sendiri tidak tahu motif wanita tersebut bertindak demikian, terutama setelah empat tahun berlalu sejak kejadian tersebut berlaku.


"Mungkin ini ujian saya sebagai anak seni. Saya tidak tahu kenapa ada pihak perlu sebarkan sekarang selepas empat tahun kejadian itu berlalu.


"Saya juga tak pasti apa dia mahu? Tapi kami masih lagi berkawan. Saya rasa video itu hanya ada padanya. Tak tahulah kalau kawan-kawan dia mempunyai salinan. Tapi saya dapat rasakan dia sendiri yang hantar," katanya.


Sementara itu, Ameerul menjelaskan dia tidak sempat menjelaskan apa-apa kepada Eyra memandangkan wanita itu terlebih dahulu memuat naik video berkenaan di TikTok.


Akuinya, ketika ini pun dia masih belum menghubungi Eyra kerana tidak mahu memburukkan keadaan apatah lagi dia sedar emosi seorang wanita yang sedang marah.


"Saya memang nak terangkan pada Eyra mengenai video ini. Saya faham sekarang mungkin dia sedang marah. Saya tak dapat nak cakap apa-apa dan dia terus upload di TikTok," ujarnya.


Menjelaskan mengenai dakwaan Eyra kononnya mereka mahu mengikat tali pertunangan, Ameerul berkata dia sendiri tidak pasti mengenai perkara tersebut.



Apa paling jelas kata Ameerul, ketika ini dia mahu memberi fokus kepada karier sebagai pelakon selain keluarga dan menyerahkan urusan jodoh kepada takdir.


"Saya dengan Eyra memang berkawan tapi saya tidak tahu kenapa ada kata kami akan bertunang? Saya masih dalam fasa mengenali hati budi masing-masing, kalau ada jodoh InsyaAllah.


"Saya memang rapat dengan dia. Eyra pun ada temani saya ke lokasi (penggambaran) tapi buat masa ini biarlah saya fokus keluarga dan karier. Kewangan pun belum stabil untuk berkahwin," katanya.


Sumber : mStar Online

Post a Comment

0 Comments