Ticker

6/recent/ticker-posts

Netizen muIut puaka ini tetap saIahkan wanita yang 'dikasari' suami sehingga K0MA!

 


Beberapa minggu yang lalu, negara kita dikejutkan dengan satu kisah memaparkan seorang wanita yang sedang mengandung dikasari suaminya sendiri hingga K0MA. Kejadian ini telah membuatkan netizen bengang kerana hanya manusia dayus yang tergamak melakukan perbuatan itu kepada isterinya sendiri.

Lelaki tersebut bagaimana pun meIarikan diri selepas dikehendaki oleh pihak berkuasa bagi membantu siasatan. Bagaimanapun sepandai-pandai tupai melompat akhirnya ketanah jua, lelaki tersebut berjaya diberkas dan didakwa di Mhkamah Sek.syen Johor Bharu.


Lelaki tersebut bagaimapun mengaku tidak bersaIah atas pertud0han keatasnya. Dan yang lebih mengejutkan netizen, terb0ngkar lelaki itu sebenarnya mempunyai tiga isteri serta tujuh orang anak.


Susulan kes tersebut, komen seorang individu ini menjadi perhatian ramai apabila mendakwa konfIik rumah tangga pasangan itu disebabkan oleh wanita itu dikatakan tidak pandai menegur suami dengan cara lembut dan merendah diri.


Tambah individu itu lagi, isteri sepatutnya mengelak dari berlakunya perteng.karan sehingga menyebabkan suami menjadi marah kerana boleh mengakibatkan kemudaratan.

 

Seperti sudah dijangka komen individu itu dikecam ter0k oleh netizen. Tidak hanya berhenti setakat itu, individu tersbeut kemudian memuat naik status di Facebook menjelaskan mengenai komennya itu.




Katanya isteri sepatutnya mengelak daripada melawan cakap suami kerana itu adalah petanda derh4ka. Bagaimanapun, individu itu menafikan dia berpihak kepada lelaki tersebut.


Komen individu itu mendapat perhatian adik wanita maIang tersebut yang terkilan dengan dak.waan berkenaan apatah lagi kakaknya disalahkan sehingga di'kasari' sampai k0ma disebabkan meIawan suami.



Sumber : Gulapop

Post a Comment

0 Comments