Header Ads

Breaking

Wednesday, November 17, 2021

Gambar itu sengaja diambil individu tidak bertanggungjawab untuk maIukan dan jatuhkan saya,puas hati korang? , kata Baby Shima

   


Baru-baru ini viral di media sosial gambar Baby Shima yang dikatakan bersama dengan seorang lelaki di pusat hiburan.

Tidak ingin menjadi hiipokrit, Baby Shima tampil mengakui dialah individu dalam gambar tersebut. Namun ramai yang tidak tahu kebenaran disebalik gambar tersebut dan terus saja menghentam penyanyi dangdut terkenal itu.

Menerusi update terbaru di instagram miliknya, Baby Shima tampil menjelaskan salah faham yang timbul dari tersebaarnya gambar tersebut.



Baby Shima menjelaskan gambar tersebut telah sengaja dimuat naik oleh individu yang tidak bertanggungjawab dengan motif untuk memb0rukkan reputasi dirinya.

“Terlebih dahulu saya nak minta maaf tentang gambar yang terseebar tu, tak tahu datang dari mana. Mungkin orang yang sebaarkan itu cuba nak membur0kkan nama Shima.

“Jadi Shima jelaskan dekat sini, gambar tu bertujuan untuk membur0kkan nama, menjatuhkan dan memalIukan Shima supaya dia buat orang bnnci lagi dekat Shima,”

Menerusi video tersebut juga, dengan secara tidak sengaja Baby Shima mengalirkan air mata dan menjelaskan gambar tersebut diambil sewaktu penggambaran muzik video terbarunya berjudul lalai.


Baby Shima juga menegaskan dia tidak melakukan gimik semata-mata untuk mendapatkan perhatian netizen jika ianya boleh memaIlukan dirinya sendiri.

“Shima tahu tujuan dia itu. Buat apa Shima nak buatkan gimik macam tu untuk malIukan diri. Bila baca komen-komen, semua komen-komen percaya tanpa diorang tahu perkara sebenar.

“Kalau korang nak tahu, gambar itu waktu Shima tengah shooting untuk muzik video single terbaharu Shima, Lalai. Puas hati korang?” 


Sumber : Instagram baby shima

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.