Ticker

6/recent/ticker-posts

Wanita ini rayu bantuan netizen cari dua lelaki letak bahan terIarang dalam minum, ragut kesucian temannya

 


Seorang wanita telah membuat pendedahan di laman sosial baru-baru ini mendakwa rakannya telah menjadi mgsa r***I oleh dua lelaki yang tidak bertanggungjawab.


Pengguna twitter yang menggunakan nama @nurrulnatashaa mendedahkan wajah pelaku beserta kapsyen yang memohon netizen menjejak lelaki tersebut selepas mendakwa rakannya diperk***a dan kejadian ini dipercayai berlaku di Hotel Royal Park, Kuala Lumpur.


Difahamkan, dua suspek tersebut telah meletakkan dadah dalam minuman sebelum memberikannya kepada seorang wanita, lalu di***l sewaktu mangsa tidak sedarkan diri.


Menerusi ciapan tersebut, dia meluahkan kesalnya apabila rakannya dianiaya seperti itu dan memohon netizen untuk membantu menjejaki dua lelaki tersebut bagi memudahkan kerja polis.


“Kawan I kena r***l dengan dua lelaki ni, anyone tahu pasal lelaki ni tolong la bagi info. Benda tak cantik la bro nak perempuan kau sumbat d***h macam ni, tolong eh sesiapa yang tahu info binatang ni, tolong inform.


“Tolong share ye, senang polis nak buat kerja. Memang dua ekor binatang ni kaki r***l orang, tolong info info please. Last location Royal Park KL,” ciapnya.



Menurutnya, mgsa telah diberikan sejenis d***h yang dicampurkan dalam botol minuman yang diberikan oleh dua lelaki terbabit. Sebaik saja mgsa tersedar, dia mendapati dirinya berada di sebuah rumah.


Bagaimanapun, rakan mangsa meminta orang ramai tidak menyalahkan rakannya kerana dua lelaki terbabit sememangnya bermasalah.


“Mohon jangan salahkkan rakan saya. Dua lelaki itu yang bermasalah. Mereka datang ke meja mangsa secara tiba-tiba dan diberikan air. Tahu-tahu dah sampai ke rumah. Mgsa kata, lelaki tersebut sudah siap berkemban.”




Rata-rata pengguna Twitter meluahkan perasaan bengang mereka terhadap individu yang sering mengambil kesempatan lalu menganiiaya wanita selain memohon golongan tersebut supaya sentiasa berjaga-jaga serta waspada selalu terutamanya dengan mereka yang tidak dikenali.


Sumber: Twitter nurrulnatashaa

Kredit : Odisi

Post a Comment

0 Comments