Ticker

6/recent/ticker-posts

Azhar Sulaiman Takkan Kongsi Cara Didik Anak-Anak Kepada Umum

 


Pelakon Azhar Sulaiman mengambil pendekatan untuk tidak memberikan sebarang perkongsian mengenai cara yang digunakannya untuk mendidik anak-anaknya. 


Azhar menyatakan bahawa cara dia mendidik anak-anaknya tidak sesuai untuk dikongsikan kepada umum dan setiap individu mempunyai cara tersendiri untuk mengajar.


"Cara saya hanya untuk saya dan keluarga. Apa yang dipraktikkan bukan untuk dikongsikan dengan orang lain secara rasmi. Ia akan menjadi sesuatu yang menyimpang dari agama dan contoh tidak baik untuk keluarga lain ikuti. Tepuk dada tanya selera sendiri.


"Saya perlu bertanggungjawab jugalah untuk orang lain. Maaf kepada semua wartawan," katanya.


Azhar menerusi Instagram berkata, dia juga terpaksa menolak semua jemputan temubual mengenai gelaran 'Bapa Cool' bersama wartawan dan program hiburan.




Azhar Sulaiman, seorang pelakon yang mengucapkan terima kasih kepada media, menyatakan bahawa dia memilih untuk tidak memberikan informasi mengenai cara dia mendidik anak-anaknya karena dia merasa bahawa cara tersebut tidak sesuai untuk dibagikan kepada umum. 

Sebelumnya, video anak perempuannya yang berusia 23 tahun, Kasih Leia Ixora mengadakan pesta di rumahnya telah mendapat perhatian dari netizen yang menyebutnya sebagai 'bapa cool'. 


Untuk rekod, Azhar menikah dengan Chempaka Emalin Pahamin pada tahun 1996 dan dikaruniakan tiga anak, iaitu Kasih Leia Ixora, Andika Rees Pahamin, dan Kasih Iris Leona yang berusia 20 tahun.


Sumber : Harian Metro

Post a Comment

0 Comments