Ticker

6/recent/ticker-posts

Maaf, Adik Saya Taknak Komen Kerana Banyak Hati Harus Dijaga, Kata Ayda Jebat

 


Setelah terjadi insiden pertelingkahan yang melibatkan adiknya, Fyna Jebat pada hari Isnin lalu, penyanyi Ayda Jebat enggan memberikan komentar lebih lanjut. 


Menurut laporan Media Hiburan, Ayda menyatakan bahwa adiknya enggan memberikan ulasan lebih lanjut dan siasatan masih dilakukan oleh pihak berwenang.


“Saya mohon maaf, adik saya enggan beri sebarang ulasan kerana banyak hati yang harus dijaga. Atas nasihat polis, biar pihak bertanggungjawab menjalankan tugas,” katanya.


Dalam kejadian yang terjadi di sebuah restoran di Shah Alam, Fyna didakwa terlibat dalam sebuah pertelingkahan bersama dengan madunya iaitu isteri pertama Datuk Zainal Abidin Hassan. 


Polis yang mengesahkan kejadian itu menyatakan bahawa kedua-dua belah pihak telah datang untuk memberikan laporan polis.


Sementara itu, Ayda juga memohon agar masyarakat dapat memahami situasi yang dialami oleh adiknya dan meminta doa agar perjalanan mereka di Famili Duo dapat dipermudahkan.



“Saya berterima kasih kepada semua yang prihatin. Saya mohon orang faham situasi yang sedang berlaku serta menghormati Fyna dan semua pihak.


“Buat masa sekarang, fokus kami hanya dalam program Famili Duo. Saya mohon doa peminat agar semua urusan dipermudahkan,” katanya.

Sumber artikel : ROTIKAYA

Post a Comment

0 Comments